Weer op pad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu Weer op pad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu

Weer op pad

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

04 Januari 2020 | Nederland, Amsterdam

Hallo volgers,
Jullie kunnen vanaf nu alles weer lezen want het wachtwoord is nu niet meer in werking .
Over ruim een week zit ik weer in het vliegtuig naar Azie naar Bangkok. Als jullie mij willen volgen vind ik dit leuk maar om geen ongewenste meelezers te krijgen is mijn wachtwoord wat je moet gebruiken om alles te lezen : marionreizen
Na mijn round the world reis begin 2019 had ik een zeer voldaan reisgevoel.
Maar.....zoals het meestal met mij gaat,gaat het toch echt altijd weer kriebelen! Er is echt zoveel moois waardevols te zien op onze wereld,ik hou erg van ontdekken en uitdagingen.
En ben je eenmaal begonnen met reizen,zal dit altijd wel blijven trekken denk ik. In mijn geval zeker!
Nu even deze reis geen tig vluchten en werelddelen ,maar fijn een maandje op ontdekking in Thailand. Ben er al regelmatig geweest maar het blijft een heel fijn land om rond te trekken.
Ook omdat het reizen er simpel te regelen is en ook veilig voor vrouw alleen.
Ik zal starten op het strand van Cha Am .Dit is paar uur met de reisbus vanaf de AirPort . Daar zal ik 5 nachten logeren in een voor mij bekend hotel aan de boulevard en daar enkel gaan acclimatiseren en op strand zitten ,zwemmen,elke dag eindje fietsen enz . Gewoon genieten dus!
Daarna ga ik rondtrekken en naar zuiden van Thailand naar de prachtige eilanden Koh Phangan en Koh Tao.
Zoals jullie nu ook gelijk wel zullen begrijpen is in het Thais het woord Koh dus eiland haha .
Na dit avontuur met bus catamaran boot enz over land reizende ,zodat je veel ziet ,zal ik terugvliegen naar Bangkok .
Daar zal ik mijn broer en schoonzus ontmoeten in de backpack reizigers wijk Rambutri waar we in een erg fijn hotel midden in de wijk 2 nachtjes blijven. Ontbijten daar is onovertroffen!!
Zeer slecht voor de extra kilo’s pfff
Na deze 2 nachten gaan we naar de AirPort en vliegen in ruim een uurtje naar het Noorden naar Chiang Mai. Van daaruit gaan we rondtrekken naar wel voor ons bekende maaar echt super leuke plaatsjes. De helft van mijn reis zal ik alleen reizen en de tweede helft dus samen met de family.
We zullen gezamenlijk weer met z’n drieën eindigen in het hotel aan de boulevard in Cha Am waar ik zelf ook de eerste 5 nachten ben gestart.
Ik ga jullie op de hoogte houden vanuit een ongetwijfeld zonnig en warm Thailand ,waar ik weer waanzinnig veel zin in heb.
Groetjes Marion



  • 08 Januari 2020 - 00:29

    Loes:

    Heel, heel veel plezier!!

  • 09 Januari 2020 - 13:31

    Paul:

    Dat doet maar... Nee hoor, heel veel reisplezier toegewenst en ik ga jouw avonturen weer volgen.

  • 09 Januari 2020 - 22:26

    Els En Henk:

    Lieve Marion,

    Je eerste verslag nu toch gelezen.

    Een fijne, zonnige maand gewenst.

    Els en henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marion

Actief sinds 04 Dec. 2012
Verslag gelezen: 40
Totaal aantal bezoekers 20573

Voorgaande reizen:

19 Januari 2023 - 14 Februari 2023

Happy

14 Januari 2020 - 14 Februari 2020

Rondreis Thailand 2020

19 Januari 2020 - 19 Januari 2020

Sri Lanka rondreis 27-10-18//15-11-18

17 Januari 2019 - 18 Maart 2019

Wereldreis 2019

29 December 2015 - 10 Februari 2016

Rondreis 2016 Zuid-Midden-Noord Thailand

15 September 2014 - 20 Oktober 2014

Transsiberie Express +rondreis China

12 Januari 2024 - 22 Januari 2014

Trip naar Miami en The Keys

10 November 2013 - 28 December 2013

MarioninAzie 2013

11 December 2012 - 09 Februari 2013

Cambodja-Thailand-Myanmar 11-12-12//09-02-13

Landen bezocht: