3- Verblijf in Cha Am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marion - WaarBenJij.nu 3- Verblijf in Cha Am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marion - WaarBenJij.nu

3- Verblijf in Cha Am

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

07 Februari 2017 | Thailand, Cha-am

Hoi allemaal,
Hier een laatste update van mijn reis.
Zoals ik vorige x al schreef ben ik vanwege de weersomstandigheden eerder weg gegaan uit Vietnam en ben nu in Thailand.
Cha Am is een leuke badplaats die ook nog best Thais is.
Ook verblijven er de wintermaanden veel Scandinavische en wat minder Nederlandse overwinteraars cq pensionado s .
In Cha Am zijn veel fietsmogelijkheden,boulevard is 8 km lang en achterland ook mooi om te fietsen had ik gelezen op internet dus voor mij prima bestemming want ik hou van fietsen rondkijken enz
Er worden dan ook volop fietsen verhuurd.
Op dag 1 ging ik gelijk op jacht naar een redelijke huurfiets . Ik wilde fiets huren voor langere periode maar ...dus wel eentje MET werkende remmen en voorkeur ook MET licht!
Ik heb overal ter wereld fietsen gehuurd tot in Beijing aan toe en de ene nog slechter dan de andere en zelfs in Cambodja een fiets met houten banden!!
Mijn eigen lichtjes neem ik altijd wel mee op reis haha ik heb graag dat ze mij savonds wel zien op m'n fietsie

• 07 Februari 2017 - 16:32

Ria:

lieverd blij met je berichtje! ik loop al dagen aan je te denken en twijfelde of ik je zou mailen. hopende dat je je e-mails kon inzien....ik hoorde minder dan ih verleden als je op reis was en ...vroeg me af of ik me zorgen moest maken! gelukkig nu gerust het gaat goed met je.
    goed plan wat fietsen! is het niet TE warm daarvoor? jij kunt het goed hebben lijkt me.
    geniet maar van de warmte want hier wintert het matig...maar toch ...beetje veel grijs de laatste tijd...nu mag het wel weer voorjaar worden. ik wacht geduldig en tot die tijd...houd ik een beetje winterslaap. langer in bed/wat vertragen/wijntje/wat lezen. Ik zit niet echt stil hoor want ik heb wel wat projecten in gedachten. Het vordert redelijk.
    dit even voor nu.
    lieve marion, geniet maar heerlijk. Ik verheug me nu al op je verhalen. (foto's????)
    daaaaaaaag tot horens, warmest regards ria

• 07 Februari 2017 - 17:10

Paul:

Geniet er lekker van, Marion.
    En je bent toch van jezelf al een schijnend lichtje?

• 08 Februari 2017 - 14:40

Els En Henk:

Lieve Marion,

We zijn blij, dat met jou alles naar wens gaat en dat je geniet van de zomerse sfeer in een leuke badplaats.

We zijn benieuwd naar je reisje naar Taiwan.

Tot vervolg.

Hartelijke groeten,

Els en Henk

• 08 Februari 2017 - 18:27

Marja De Rooij:

Hoi lieve Mar

Fijn te lezen dat je geniet.
    Alleen voor een goeie fiets moet je toch in Zandvoort zijn.
    Beter een slechte fiets, dan kou en ijzel zoals nu in Zandvoort.
    Ik lees alles met veel aandacht Mar......geniet fijn verder.
    Dikke kus van Mar