3- Verblijf in Cha Am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marion - WaarBenJij.nu 3- Verblijf in Cha Am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marion - WaarBenJij.nu

3- Verblijf in Cha Am

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

07 Februari 2017 | Thailand, Cha-am

Hoi allemaal,
Hier een laatste update van mijn reis.
Zoals ik vorige x al schreef ben ik vanwege de weersomstandigheden eerder weg gegaan uit Vietnam en ben nu in Thailand.
Cha Am is een leuke badplaats die ook nog best Thais is.
Ook verblijven er de wintermaanden veel Scandinavische en wat minder Nederlandse overwinteraars cq pensionado s .
In Cha Am zijn veel fietsmogelijkheden,boulevard is 8 km lang en achterland ook mooi om te fietsen had ik gelezen op internet dus voor mij prima bestemming want ik hou van fietsen rondkijken enz
Er worden dan ook volop fietsen verhuurd.
Op dag 1 ging ik gelijk op jacht naar een redelijke huurfiets . Ik wilde fiets huren voor langere periode maar ...dus wel eentje MET werkende remmen en voorkeur ook MET licht!
Ik heb overal ter wereld fietsen gehuurd tot in Beijing aan toe en de ene nog slechter dan de andere en zelfs in Cambodja een fiets met houten banden!!
Mijn eigen lichtjes neem ik altijd wel mee op reis haha ik heb graag dat ze mij savonds wel zien op m'n fietsie

  • 07 Februari 2017 - 16:32

    Ria:

    lieverd blij met je berichtje! ik loop al dagen aan je te denken en twijfelde of ik je zou mailen. hopende dat je je e-mails kon inzien....ik hoorde minder dan ih verleden als je op reis was en ...vroeg me af of ik me zorgen moest maken! gelukkig nu gerust het gaat goed met je.
    goed plan wat fietsen! is het niet TE warm daarvoor? jij kunt het goed hebben lijkt me.
    geniet maar van de warmte want hier wintert het matig...maar toch ...beetje veel grijs de laatste tijd...nu mag het wel weer voorjaar worden. ik wacht geduldig en tot die tijd...houd ik een beetje winterslaap. langer in bed/wat vertragen/wijntje/wat lezen. Ik zit niet echt stil hoor want ik heb wel wat projecten in gedachten. Het vordert redelijk.
    dit even voor nu.
    lieve marion, geniet maar heerlijk. Ik verheug me nu al op je verhalen. (foto's????)
    daaaaaaaag tot horens, warmest regards ria

  • 07 Februari 2017 - 17:10

    Paul:

    Geniet er lekker van, Marion.
    En je bent toch van jezelf al een schijnend lichtje?

  • 08 Februari 2017 - 14:40

    Els En Henk:

    Lieve Marion,

    We zijn blij, dat met jou alles naar wens gaat en dat je geniet van de zomerse sfeer in een leuke badplaats.

    We zijn benieuwd naar je reisje naar Taiwan.

    Tot vervolg.

    Hartelijke groeten,

    Els en Henk

  • 08 Februari 2017 - 18:27

    Marja De Rooij:

    Hoi lieve Mar

    Fijn te lezen dat je geniet.
    Alleen voor een goeie fiets moet je toch in Zandvoort zijn.
    Beter een slechte fiets, dan kou en ijzel zoals nu in Zandvoort.
    Ik lees alles met veel aandacht Mar......geniet fijn verder.
    Dikke kus van Mar






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Actief sinds 04 Dec. 2012
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 20318

Voorgaande reizen:

19 Januari 2023 - 14 Februari 2023

Happy

14 Januari 2020 - 14 Februari 2020

Rondreis Thailand 2020

19 Januari 2020 - 19 Januari 2020

Sri Lanka rondreis 27-10-18//15-11-18

17 Januari 2019 - 18 Maart 2019

Wereldreis 2019

29 December 2015 - 10 Februari 2016

Rondreis 2016 Zuid-Midden-Noord Thailand

15 September 2014 - 20 Oktober 2014

Transsiberie Express +rondreis China

12 Januari 2024 - 22 Januari 2014

Trip naar Miami en The Keys

10 November 2013 - 28 December 2013

MarioninAzie 2013

11 December 2012 - 09 Februari 2013

Cambodja-Thailand-Myanmar 11-12-12//09-02-13

Landen bezocht: