Aankomst Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Marion - WaarBenJij.nu Aankomst Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Marion - WaarBenJij.nu

Aankomst Miami

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

13 Januari 2024 | Verenigde Staten, Miami

Hoi lieve volgers,

Na een echt voorspoedige vlucht met de KLM van ruim 9 uur zijn wij aangekomen in Miami.

We hadden stoelen op de aller achterste rij in het toestel met het gevolg dat je wel overlast hebt van het doortrekken van de toiletten.

Maar we konden dan wel weer zonder iemand te storen onze stoel continu in de achteruit stand zetten.

wWe vlogen om 10.30 dus overdag , dus meer dan een beetje dutten zat er sowieso niet echt in .

We kregen 3 x te eten , maar …waar wij niet alle keren erg enthousiast over waren.

De laatste maaltijd aan boord : lunch met pizza en lekkere kikkererwten salade en speculaas mousse dessert viel zeker goed in de smaak bij ons allebei.

Na de landing voelde wij gelijk de zalige warmte ons tegemoet komen. De captain had ons al voorbereid en verrast met het weerbericht Miami : 30 graden klein wolkje dus prachtig weertje [e-1f31e]

Vervolgens bijna 1.5 uur in de rij gestaan bij de paspoort controle Aangezien wij dus achterin het toestel zaten, stap je dus ook als laatste uit en sta je dus ook als laatste bij de paspoortcontrole pff.

Maar oké , na een taxi ritje van een half uurtje (en veel teveel kosten haha) waren we in ons hotel met zwembad en slechts 1 blok verwijderd van het mooie strand en de zee.

We kregen een upgrade naar een mooie ruime kamer aan het zwembad.

In Miami is het 6 uur eerder dan in Nederland dus waren wij er eind vd middag plaatselijke tijd .

We zijn gelijk fff naar het strand gewandeld en wat zag dat er weer zalig uit zeg.

We zijn op tijd gaan slapen want in ons hoofd is het natuurlijk wel 6 uur later.

Vandaag hebben we eerst een Starbucks opgezocht waar we lekker hebben ontbeten met lekker koffietje erbij .

De temperatuur is zalig met een warm windje erbij .

Nu zitten we aan het zwembad en hebben wat gezwommen en gerelaxed .

Eind vd middag is het plan om naar een grote shoppingmail Aventura te gaan.

Met de bus of met de Uber want dat zijn betere prijzen dan de reguliere taxi .

Het is onze vierde trip naar Miami en weten wij dus best wel The place to be ivm shopping. Haha

Hopelijk is er een goeie sale ,want we gaan onder andere shoppen voor de kleine prins van Sophie en Stefan

Dus wordt vervolgd.

groetjes uit Miami

Marion

• 13 Januari 2024 - 19:56

Georgine :

Heerlijk hoor!! Geniet lekker daar!

• 13 Januari 2024 - 20:00

Henriëtte Heydendaal:

Wat geweldig om dat samen met je dochter te doen. Geniet ervan! Veel plezier! Groetjes, Henriette

• 14 Januari 2024 - 12:16

Anne Lies Smits :

Alles wat je zou wensen !

Samen met je dochter, goede en mooie omgeving en lekker weer . Genieten hoor , groetjes Anne Lies

• 14 Januari 2024 - 12:31

Petra:

Wat een fijn bericht dat de vlucht voorspoedig is verlopen[e-1f44d]en dan het weer!! Jaloersmakend hoor!! Geniet er lekker van. Lieve groetjes Petra

• 14 Januari 2024 - 14:20

Ria:

wat een heerlijke omgeving moet het zijn daar! ik word er echt nieuwsgierig naar/nooit geweest....het weer...ja daar kan ik voorzichtig "jaloers" op worden. langzaam begin ik de winter wel wat zat te worden.

heerlijk dat je een rechtstreekse vlucht er naar toe hebt. hi hi ja de achterste rij ih vliegtuig ..voor en nadelen. zou er niet zo snel aan denken...maar goed te onthouden.

oei ja lange reisdag ivm vroeg van huis/lange vlucht het tijdverschil!!! on top. upgrade naar ruime kamer [e-1f44d]

ivm hoge taxikosten ..ligt het prijslevel er hoger dan hier?

shopping mall nou dan zul je echt genieten. heerlijk te horen dat je het zo naar je zin hebt, warmest regards

• 15 Januari 2024 - 08:36

Nadine Bos :

Hoi Marion en Sophie,

leuk om te lezen!

Aventura mall, dat herken ik nog wel, daar waren wij heel lang geleden ook geweest he[e-1f60a]

Heel veel plezier daar!

Groetjes Nadine

• 15 Januari 2024 - 08:47

Cocky:

Oh wat is dit heerlijk voor jullie! Zijn jullie al over de jetlag heden? Dan gaat het grote genieten beginnen. Doe voorzichtig met de aankopen, niet alles in 1x! Liefs