Heeeeel veeeel zin in !! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu Heeeeel veeeel zin in !! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu

Heeeeel veeeel zin in !!

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

07 Januari 2024 | Nederland, Zandvoort

Hallo reisvolgers ,

Het nieuwe jaar is alweer paar dagen oud ,maar wens iedereen die ik nog niet persoonlijk heb gezien/gesproken een heel gelukkig en bovenal gezond 2024.

Zoals het er nu uitziet gaat 2024 ook het jaar worden dat ik OMA ga worden.[e-1f476][e-1f3fb] wat ik dus super superleuk ga vinden .

En nu ga ik eigenlijk vrij onverwacht en buiten mijn reisplanning om ineens naar Miami met m’n zwangere dochter . In mijn reisplanning stond al Thailand ticket plus drieweekse reis op 30 januari in mijn eentje.

Maar maar maar …..eind van 2023 kreeg ik het blijde nieuws dat Sophie en Stefan ouders gaan worden en ik dus oma .

Langere tijd geleden waren Sophie en ik al meer in Miami geweest en het shopping is onovertroffen daar haha. En dat is iets waar wij allebei heel goed in zijn haha.

Echt van 10-22 uur zijn wij te vinden in de Amerikaanse shoppingmalls. Wat een feest [e-1f973]

We zagen daar toendertijd ook zulke leuke baby kleding en had ik gezegd ; als jij ooit een baby krijgt ,gaan wij echt in Miami shoppen hoor . Dus dat gaat nu toch echt gebeuren. Mooie herinneringen met elkaar maken ,dat vind ik erg belangrijk in het leven .

We hebben snel een KLM ticket geboekt zodat zij nog eerste trimester vd zwangerschap is en we ook gelijkertijd de sale in de USA kunnen mee pakken .

Vrijdag a.s zitten wij in de blauwe vogel en Miami Here we come .

Grote maat koffer mee haha .

Omdat we ook wel wat meer willen zien dan enkel shoppingmalls gaan we ook rondtrekkend met een huurauto over The Keys eilandengroep. Als we de foto’s hiervan bekijken is dit waanzinnig mooi dus. .Ben erg benieuwd hiernaar.

We zullen foto’s maken en delen op dit reisblog .

Alles is aangevraagd en geregeld met betrekking internationaal rijbewijs en ESTA formulieren om Amerika in te komen .

Ik heb veel gereisd in veel landen ,maar Amerika ben je nog niet zomaar binnen hoor. Wij zijn er klaar voor

Wordt vervolgd

groetjes Marion

Maar omdat Sophie en ik al lang geleden in Miami


  • 07 Januari 2024 - 16:17

    Georgine Van Lent :

    Wat leuk!! Gefeliciteerd en heel veel plezier in de VS!!


  • 07 Januari 2024 - 16:21

    Petra:

    Hoi Marion, wat een leuk nieuws[e-1f44d]en ik weet zeker dat jij een leuke oma zal zijn!![e-1f60d]

    Alleen moet Sophie oppassen dat jij het niet te veel verwend ha,ha.

    Maar je gaat je belofte inwilligen. Heel veel plezier!!!

    Lieve groetjes Petra


  • 07 Januari 2024 - 16:25

    Paul S.:

    Gefeliciteerd Sophie, Stefan en a.s. oma Marion.

    En heel veel plezier in Miami.


  • 07 Januari 2024 - 16:27

    Sophie :

    Haha zit niet meer in eerste trimester hoor dan mam haha (je bedoelt tweede denk) bijna halverwege al zowat als wij Miami zijn! Zin in!


  • 07 Januari 2024 - 16:35

    Yvon:

    Wat leuk Marion dat je dit doet met je dochter super.

    leuke baby kleertjes kopen [e-1f476][e-1f3fb]

    veel plezier samen en we zien de foto ‘s


  • 07 Januari 2024 - 17:32

    Ria:

    zo blij te horen dat je het nieuwe jaar met zoveel leuks gaat beginnen!!! zooo gegund en ook zooo verdiend.

    verzamel zoveel mogelijk onvergetelijke momenten en laat ons delen in de vreugde, ria


  • 07 Januari 2024 - 20:25

    Petra Van Wezel:

    Heel veel plezier samen met Sophie. Ik ben heel benieuwd naar de eilanden die jullie gaan bezoeken. Petra


  • 07 Januari 2024 - 21:54

    Els En Ruud:

    Lieve Marion, Ruud en ik wensen jou een fantastisch mooi jaar! Veel succes in Miami, as Oma en as moeder Sophie[e-1f970]


  • 08 Januari 2024 - 08:40

    Peter En Cocky:

    Hoi Marion, het een en ander hadden we al gehoord, maar nu alles zwart op wit staat, gaat het nu allemaal echt gebeuren. Wat heerlijk voor jullie! Héél veel plezier en we zien uit naar jullie belevenissen.


  • 08 Januari 2024 - 19:07

    Henriëtte Heydendaal:

    Hi Marion, wat een fantastisch nieuws. Wat leuk een kleinkind straks en nu samen met je dochter naar Miami.

    Heel veel plezier en een fantastische reis. Veel lieve groetjes voor beiden, Henriette


  • 12 Januari 2024 - 16:02

    Loes Van Campen:

    Fantastisch nieuws dat je Oma wordt en je je belofte naar je dochter waarmaakt, heel veel plezier met jullie tweetjes met het o.a. het shoppen. Kijk ik ook weer uit naar je reisverslagen. Super dat je weer heerlijk de wereld overgaat.!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zandvoort

Marion

Actief sinds 04 Dec. 2012
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 20536

Voorgaande reizen:

19 Januari 2023 - 14 Februari 2023

Happy

14 Januari 2020 - 14 Februari 2020

Rondreis Thailand 2020

19 Januari 2020 - 19 Januari 2020

Sri Lanka rondreis 27-10-18//15-11-18

17 Januari 2019 - 18 Maart 2019

Wereldreis 2019

29 December 2015 - 10 Februari 2016

Rondreis 2016 Zuid-Midden-Noord Thailand

15 September 2014 - 20 Oktober 2014

Transsiberie Express +rondreis China

12 Januari 2024 - 22 Januari 2014

Trip naar Miami en The Keys

10 November 2013 - 28 December 2013

MarioninAzie 2013

11 December 2012 - 09 Februari 2013

Cambodja-Thailand-Myanmar 11-12-12//09-02-13

Landen bezocht: