Round the worldreis 2019 - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu Round the worldreis 2019 - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu

Round the worldreis 2019

Door: Marion Bos

Blijf op de hoogte en volg Marion

06 Januari 2019 | Nederland, Zandvoort

Hoi allemaal,
Nog maar 11 dagen en zal ik in het vliegtuig zitten naar mijn eerste bestemming van mijn wereldreis. De aftrap zal zijn in Dubai.
Vervolgens Nepal-Thailand-Bali-Japan-Usa-Hawai-Los Angeles-Reykjavik en dan weer Amsterdam.
Nu het zoo dichtbij komt ,vind ik het best wel spannend worden!
Het worden dus negen vluchten met ( schrik niet) 45.226 km door de lucht! En dan nog vele kilometers overland door de landen die ik bezoek en zal gaan rondtrekken.
Mijn conditie heb ik aan gewerkt door sporten en 15 kilo minder in gewicht.
Ik heb dus zeker veel zin in om dit grote avontuur en uitdaging aan te gaan.
Het was toch wel iets wat zeker nog op mn wishlist stond.
Ik realiseer mij heel goed dat ik deze droom nu ga waarmaken.
Het is toch ook best heel bijzonder is om dit in mijn eentje te gaan doen,en ben ook geen 20 meer haha.
De voorbereidingen was best "dingetje" maar zijn nu zo goed als in kannen en kruiken,op nog serie Rabies vaccinaties na.
Verder heb ik alle vaccinaties reeds.
Ook de JRP oftewel de Japan Rail Pass die je in eigen land moet aanvragen en vervolgens in Japan moet inwisselen om 2 weken lang met de Shinkansen trein(330 km per uur!)te reizen,kan ik komende week ophalen in Amsterdam.
Op deze reis zal ik onderweg wel (heel fijn) twee keer persoonlijk contact met familie hebben.
In Thailand zal ik begin Februari negen dagen relaxen en een reispauze houden op locatie aan strand Cha Am samen met mijn broer en schoonzusje die ik daar zal ontmoeten. En vieren wij daar ook op 5 Februari het Chinese Nieuwjaar wat daar groots zal worden gevierd, wat ik al keer heb mogen meemaken. Erg leuk.
Vervolgens zal ik na Bali in Japan mijn oudste dochter ontmoeten waar wij samen twee weken zullen rondreizen door Japan.
Zij komt invliegen van Amsterdam naar Osaka.Heel erg leuk om dit samen te doen.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen.
Groetjes en nu het nog net mag: een fantastisch 2019 met veel geluk en goede gezondheid
Marion

  • 06 Januari 2019 - 18:57

    Paul:

    Wow. Wat een reis gaat dat worden. Ik ga je avonturen weer volgen!

  • 06 Januari 2019 - 19:02

    Paul:

    Oh ja. Vergeten te vragen. Hoe lang blijf je in totaal weg?

  • 06 Januari 2019 - 20:39

    Petra:

    Jeempie! Ik dacht dat je nog aan het bij komen was van je laatste reis.
    Succes met de voorbereiding van deze bijzondere reis Marion.
    Groetjes, Petra

  • 07 Januari 2019 - 09:28

    Ria De Gier Oosterwaal:

    ik wens je een onvergetelijke reis. Ik kan me voorstellen hoe enerverend de trip zal gaan worden. zoveel indrukken op je pad!!! ik kijk ontzettend uit naar je verslagen. wees voorzichtig hoor zodat je weer gezond en vitaal terugkomt...jeetje wat ben je lang weg. je wordt gemist! als je terugkomt dan is het voorjaar hier in aantocht. kortom veilige reis en een onvergetelijke tijd liefs ria

  • 07 Januari 2019 - 12:00

    Henk En Els:

    Lieve Marion,


    Henk en ik wensen jou een onvergetelijke wereldreis. Wat bijzonder dat je samen met je oudste dochter een rondreis van twee weken maakt in Japan. Hoe lang gaat je wereldreis duren?

    Met veel plezier gaan we je reisverslagen lezen.


    Hartelijke groeten,


    Henk en Els



  • 09 Januari 2019 - 16:41

    Loes:

    Geweldig! En super dat je door je wereldreis je familie ontmoet en ook nog reist. Veel plezier en ben benieuwd naar al je indrukken!!!

  • 13 Januari 2019 - 12:41

    Riet:

    Hoi Marion wat een avontuur ga je weer beleven,kijkuit wees voorzichtig maar vooral heel veel plezier.Goeie reis

  • 19 Januari 2019 - 06:42

    Hennie:

    Hoi, marion waar ben je nu?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Actief sinds 04 Dec. 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 20516

Voorgaande reizen:

19 Januari 2023 - 14 Februari 2023

Happy

14 Januari 2020 - 14 Februari 2020

Rondreis Thailand 2020

19 Januari 2020 - 19 Januari 2020

Sri Lanka rondreis 27-10-18//15-11-18

17 Januari 2019 - 18 Maart 2019

Wereldreis 2019

29 December 2015 - 10 Februari 2016

Rondreis 2016 Zuid-Midden-Noord Thailand

15 September 2014 - 20 Oktober 2014

Transsiberie Express +rondreis China

12 Januari 2024 - 22 Januari 2014

Trip naar Miami en The Keys

10 November 2013 - 28 December 2013

MarioninAzie 2013

11 December 2012 - 09 Februari 2013

Cambodja-Thailand-Myanmar 11-12-12//09-02-13

Landen bezocht: