Ban Saphan - Reisverslag uit Ban Saphan Dam, Thailand van Marion - WaarBenJij.nu Ban Saphan - Reisverslag uit Ban Saphan Dam, Thailand van Marion - WaarBenJij.nu

Ban Saphan

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

19 Februari 2017 | Thailand, Ban Saphan Dam

Hoi allemaal ,
Nadat mijn papieren ivm langer verblijf weer in orde waren kon ik verder reizen in Thailand . Was het niet in orde gekomen met het VISA had ik het land uit naar ander land moeten reizen en vervolgens weer het land in moeten reizen .
Ik had het plan al opgevat om in Thailand naar Ban Saphan te reizen . Dit is ongeveer 200 km zuidelijker dan Cha am . Ik wilde daarheen omdat het toch nog min of meer onontdekt en Thais was.
Ik ben met de Thaise spoorwegen gegaan wat 4 uur reizen was met een boemeltreintje die bij alle stationnetjes stopte,haha
Treinreis is op zich al een avontuur! In de trein lopen veel verkopers die allerlei eten verkopen

  • 19 Februari 2017 - 12:05

    Paul:

    Gelukkig het hele verhaal via jouw doorgestuurde back-ip kunnen lezen. Wat jij doet is geweldig Genieten (met een grote G!).
    Als je terugkomt is er bij Caprera wel wat veranderd...

    Tot gauw!

  • 19 Februari 2017 - 12:17

    Yvon:

    Hoi Marion,
    Leuk weer te kezen dat je verder aan t reizen bent, ik dacht eerst dat je daar al die tijd verbleef waar je nu zat.
    Wanneer ben je weer in Nederland, zal ook niet meer zo lang duren denk ik.
    Wij gaan eind maart begin april lekker f naar Valencia paar dagen.
    Ik hoor je weer. Grt van hier een grijs Nederland.

  • 19 Februari 2017 - 13:36

    Ria:

    marion ik heb net als de vorige keer weer maar slechts enkele regels van je verslag door gekregen. ik lees dat Paul/Caprera ook je back-ip nodig had voor je hele story...dat is dus kennelijk ook mijn "probleem". enfin, het gaat kennelijk nog steeds goed/naar je zin daar ih warme Thailand! hier is het voorjaar echt id lucht hoor. de grijze momenten worden steeds afgewisseld met azuurblauwe luchten en de zon...die wint aan sterkte.
    Ik houd het even kort/ben beetje ziek/dacht eerst soort van griep/bleek echter toch wat anders/ik heb een virus od luchtwegen/kan 2/3 wk duren/ik zit ongeveer halverwege/dus het gaat de goede kant uit/tot die tijd dus accepteren dat ik even uit de running ben/afspraken ed afzeggen en wat rond de stal dobberen/daarna zal ik vast weer als herboren zijn.
    wens je alleen goeds/lieve mensen rond je en tot horens, ria

  • 19 Februari 2017 - 13:49

    Sophie:

    Mam, er gaat iets niet goed hoor.. Al je reisverslagen zijn half, maar kleine stukjes..
    Nou veel plezier nog!!! Ik ga zo naar de lieve katjes. Tot snel xx

  • 19 Februari 2017 - 14:42

    Els En Henk:

    Lieve Marion,

    We zijn blij iets van jou te horen. Nu weten we, dat alles goed gaat.

    Ook wij krijgen maar korte berichtjes van een paar regels in tegenstelling tot voorgaande jaren. We lezen niets over Taiwan. Heb je dat reisplan laten varen na het teleurstellende bezoek aan Vietnam?

    In ieder geval wensen wij jou nog een heerlijke ontspannen week in Thailand.

    Hartelijke groeten,

    Els en Henk

  • 20 Februari 2017 - 09:13

    Elly:

    Hallo zusje,

    Weer een leuk verslag gelezen.
    Ik krijg je reis verslagen prima,geen probleem.Ik zal blij zijn als je weer thuis bent,hoor!!!
    Geniet nog maar lekker van de laatste dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Actief sinds 04 Dec. 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 20319

Voorgaande reizen:

19 Januari 2023 - 14 Februari 2023

Happy

14 Januari 2020 - 14 Februari 2020

Rondreis Thailand 2020

19 Januari 2020 - 19 Januari 2020

Sri Lanka rondreis 27-10-18//15-11-18

17 Januari 2019 - 18 Maart 2019

Wereldreis 2019

29 December 2015 - 10 Februari 2016

Rondreis 2016 Zuid-Midden-Noord Thailand

15 September 2014 - 20 Oktober 2014

Transsiberie Express +rondreis China

12 Januari 2024 - 22 Januari 2014

Trip naar Miami en The Keys

10 November 2013 - 28 December 2013

MarioninAzie 2013

11 December 2012 - 09 Februari 2013

Cambodja-Thailand-Myanmar 11-12-12//09-02-13

Landen bezocht: