4- Update Thai Visa story - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Marion - WaarBenJij.nu 4- Update Thai Visa story - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Marion - WaarBenJij.nu

4- Update Thai Visa story

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

09 Februari 2017 | Thailand, Hua Hin

Hoi allemaal,
Hierbij ff het vervolg van mijn VISA extension aanvraag .
Na mislukte poging nummer 1 in Hua Hin waar het dus misging met de extensionaanvraag nu dus op woensdag poging 2.
Gelukkig zou mijn Thai VISA pas op de 13e verlopen dus was er geen extreme haast al geboden ,maar toch?! Ik heb dat soort zaken toch maar op tijd goed geregeld.
Op Woensdag ben ik gegaan omdat dan toch het strand gesloten is !
Ja je leest het goed! De overheid heeft paar jaar geleden besloten dat in heel Thailand op de Woensdag er geen bedjes geen stoelen geen parasols en geen strandverkopers meer mogen werken
En omdat de temperatuur momenteel best wel tot boven de 35 graden oploopt ga ik dus echt NIET op mn handdoekie liggen zonder gebruik van parasol . Op het zand liggen is nog niet zo erg voor een dag,maar zonder parasol gaat echt dus niet.
Dus hoppa woensdagochtend gelijk naar de immigration Office en nu in Thayang.
Ik had besloten om met de red bus OV te gaan ,maar eerst ff lekker ontbijten bij m'n Franse Thaise bakkertje .
Daar vroeg ik gelijk waar de halte van deze red bus eigenlijk was?
Werd mij netjes en erg aardig uitgelegd ,iedereen is zo behulpzaam en aardig hier. Kunnen ze in Nederland nog een voorbeeld aan nemen

  • 09 Februari 2017 - 14:58

    Ria :

    hoop dat het met je visa is gelukt want ik heb het gevoel dat je update niet geheel is overgekomen...had vorige keer ook al dit vermoeden. de zin stopt ineens en zo sluit het geheel dan af?
    nu is de laatste zin: kunnen ze in nederland nog een voorbeeld aan nemen
    zo stopt het zelfs geen punt of zo.
    dus kwam die bus....vraag ik me af???
    dag lieve marion..geniet vd warmte/hier rond nul /koude noordoosten wind....dus binnen net iets beter dan buiten. volgende week schijnt het veel beter te worden.......zonnetje en hogere temperaturen.
    hier alles zijn gangetje/pas wat meer op de boys/griepjes. zondag moet ieder weer beter zijn/Daan wordt dan 10 jaar/dus een tiener! daarna 1 week school en dan crocusvakantie/wintersport dus moet alles beter zijn. daaaaaaaaaag ria

  • 09 Februari 2017 - 16:06

    Els En Henk:

    Lieve Marion,

    Succes met de papieren rompslomp. We hopen, dat je het visum op tijd kunt regelen.

    Geniet van de zomer in Thailand. Wanneer vertrek je naar Taiwan?

    Tot vervolg.

    Hartelijke groeten,

    Els en Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Actief sinds 04 Dec. 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 20340

Voorgaande reizen:

19 Januari 2023 - 14 Februari 2023

Happy

14 Januari 2020 - 14 Februari 2020

Rondreis Thailand 2020

19 Januari 2020 - 19 Januari 2020

Sri Lanka rondreis 27-10-18//15-11-18

17 Januari 2019 - 18 Maart 2019

Wereldreis 2019

29 December 2015 - 10 Februari 2016

Rondreis 2016 Zuid-Midden-Noord Thailand

15 September 2014 - 20 Oktober 2014

Transsiberie Express +rondreis China

12 Januari 2024 - 22 Januari 2014

Trip naar Miami en The Keys

10 November 2013 - 28 December 2013

MarioninAzie 2013

11 December 2012 - 09 Februari 2013

Cambodja-Thailand-Myanmar 11-12-12//09-02-13

Landen bezocht: