Nog 1 maand - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu Nog 1 maand - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand

Blijf op de hoogte en volg Marion

15 Augustus 2014 | Nederland, Zandvoort

Hallo allemaal,
Nog maar een maand voor vertrek. Qua herstel van mijn kniebessure moet het mogelijk zijn om geheel hersteld te zijn half Sepember.
Het bleek uit de MRI scan trouwens een gescheurde meniscus en beschadigde binnenbanden te zijn . Gelukkig was het scheurtje niet groot ,wel erg pijnlijke blessure maar gelukkig geen operatie. JIPPIE.
Ik ben hard aan het trainen o.l.v een sport fysio die gespecialeerd is in knietjes. Vanaf gisteren geen krukken meer en volgende week begin ik aan 4 weken krachttraining zodat ik hopelijk superfit mijn reis kan beginnen.
Dat is nog wel ff spannend i.v.m boycot in Rusland tegen ons land. Fruit en groenten komt Rusland momenteel al niet in dus......mag ik er op 15 Sept. nog wel in ???? Dus duimen maar weer.
Ik ben me wel volop aan het inlezen en heb de Lonelyplanet China en nog andere boeken over Rusland en China aangeschaft( foto)
In verband met reizen door Thailand heb ik dat niet echt nodig na div.reisavonturen door dat land.
Ik doe altijd aan goede voorbereiding zodat ik in mn eentje relaxt kan reizen en weet wat ik wil zien en waar ik heenga qua vervoer/hotels enz.
Deze week heb ik alvast een treinticket geboekt bij de Chinese Spoorwegen ,haha
Ik wil op 29 Sept met de nachttrein van Beijijg naar Xi-An ( degene met populaire tijden) en waarschijnlijk dus snel volgeboekt zal zijn.
Ik op internet alles uitgezocht en gelijk maar inboeken.
Ik moest per creditcard 66 American Dollar betalen en kopie paspoort sturen en dan zou mijn treinticket in mijn hotel worden afgegeven ??
Ik vroeg mij ernstig af of dit ook ooit zou gebeuren ?????
En ja hoor,volgende dag een mail van de Chinese Spoorwegen met dank voor de boeking en de melding dat zij slechts 8 dagen van tevoren kunnen inboeken bij de z.g HOTELaflevering en dat dan misschien deze datum/ trein misschien dan al vol zou zitten .
Ze gaven als advies of ik e-tickets ook oke zou vinden ,want dat kan 20 dagen van tevoren. E-tickets des te beter dus.
Wat een service en meegedacht van de Chinese Spoorwegen !! Dus ik heb alle hoop dat dit helemaal goed gaat komen hoor.
Nu nog ff een actueel vaccinatieadvies vragen bij de Reizigerspoli dan ben ik echt helemaal klaar voor het grote avontuur !!!!
Wordt vervolgd,
groetjes Marion

• 19 Augustus 2014 - 16:24

Ria:

wat goed te horen dat je herstel verloopt als verwacht!!!
    je bent echt een kanjer hoor om alles zo goed te kunnen plannen en de pc zo te vertrouwen. ik durf dat nog niet echt...dat moet nog groeien denk ik.
    eindelijk is mijn internet verbinding hersteld na vele weken van gedoe.
    jeetje wat gaan mijn ogen achteruit...ik kan de kleine letters van je verslag nauwelijks lezen. sorry voor typfouten...want die zie ik dus ook niet.
    dalg lieve marion we horen elkaar warmest regards ria