Bericht uit een warm Cambodja - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu Bericht uit een warm Cambodja - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marion - WaarBenJij.nu

Bericht uit een warm Cambodja

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

19 December 2012 | Nederland, Zandvoort

Hallo allemaal,
Hier is poging 2 voor mij om een reisverslag te posten op dit reisverslag via wifi vanuit Cambodja. Ik had een ellenlang !! Verhaal getypt vanuit een internet cafe ,viel alle stroom uit! Shit happens.
Al mijn werk dus voor niks,maar ja het is hier Cambodja en geen Holland zullen we maar denken.
Nu zit ik in een koffieshop waar ook de wifi hetniet deed ,maar ik ben nu aangesloten via een aardige cambodjaan die hier aan hetwerken op zijn computer ik heb zijn password gekregen en het gaat prima op mijn ipadje.
Cambodjanen zijn echt zo een aardige vriendelijke mensen ,aardig, respectvol altijd een lach op hun gezicht ondanks armoede,narigheid enz.
Kunnen veel van mijn landgenoten wat van leren.
Alleen al in het verkeer bijv. Ik heb een fiets gehuurd tijdens mijn hele verblijf. Het verkeer in /Siem Reap is best heel druk en links of rechts rijden maakt ze niks uit.
Vorig jaar vond ik het nog best eng op mn fietsje maar nu niet meer.
Iedereen houd rekening met elkaar in het verkeer en is beleefd laat de ander voorgaan ,er word nooit gescholden of zoiets en de tuktuks rijden wel gewoon altijd door. Als je dat weet en ook zo doet ,gaat het prima .
Maar ik zal mijn eerste week avonturen Azie eens beschrijven. Ik doe het in verschillende mails voordat mijn buurman met zn wifi soms ineens opstapt heb ik geen wifi meer !n